Єврокомісія хоче прискорити прийняття стандарту викидів Євро-7 та ще більше посилити норми.
Європейська комісія має намір запровадити Євро-7 вже з 2025 року. Підставою для прискорення введення нових екологічних стандартів стало дослідження, проведене «Консультативною групою по стандартах викидів від транспортних засобів», до складу якої входять вчені з усієї Європи. На думку експертів, щоб відповідати цілям Паризької угоди про захист клімату, Єврокомісія повинна встановити більш жорсткі норми викидів, ніж планувалося раніше.
Відповідно до стандарту Євро-7, нові автомобілі повинні викидати всього 30 міліграмів NOx (оксиду азоту) на кілометр, але максимально допустиме значення може бути встановлено на рівні 10 мг/км. Раніше межа NOx для бензинових автомобілів становила 60 мг/км, для дизельних – 80 мг/км. Також будуть знижені граничні норми вмісту вуглецю.
Крім того, буде змінено методику випробувань: граничні значення повинні будуть дотримуватися не тільки в середньому за випробування, але й у піках. Тобто викиди повинні відповідати встановленій нормі у будь-якій дорожній ситуації, не залежно від навантажень або швидкості руху.
У Асоціації німецької автомобільної промисловості (Verband der Automobilindustrie e. V., VDA) вже заявили, що де-факто це означатиме заборону нових бензинових та дизельних автомобілів, оскільки вони не зможуть відповідати стандартам Євро-7.
Нагадуємо, що раніше Autogeek повідомляв про те, що електромобілі зрівняються в ціні з паливними авто.