У Європі продажі плагін-гібрида Hyundai Tucson нового покоління почнуться навесні 2021 року.
Офіційна прем’єра Hyundai Tucson нового покоління відбулася у вересні цього року, але інформацію про найпотужнішу плагін-гібридну версію кросовера компанія надала тільки зараз.
Hyundai Tucson Plug-in Hybrid укомплектований тією ж бензиновою «турбочетвіркою» 1.6 T-GDI (180 к.с., 265 Нм), що й базовій та гібридні версії кросовера. Різніця між гібридом та плагін-гібридом у електричному «довіску». У звичайного гібрида ДВЗ допомагає 48-вольтовий стартер-генератор, у плагіна – 91-сильний електромотор, вмонтований в 6-ступінчастий «автомат». Сукупна віддача силової установки Tucson Plug-in Hybrid – 265 к.с. та 350 Нм крутного моменту.
Ще одна відмінність – батареї. У Tucson Hybrid ємність літій-іонного акумулятора становить всього 1.49 кВт∙год, тоді як в Plug-in Hybrid батарея на 13.8 кВт∙год та ще й з рідинним охолодженням. Плюс до цього, вже «в базі» плагін-гібриду дістався повний привід з муфтою на задній осі.
Паспортний запас ходу на електротязі – 50 км у вимірювальному циклі WLTP. Об’єм багажного відділення Tucson Plug-in Hybrid становить 558 літрів та 1737 літрів зі складеним заднім диваном. У звичайного кросовера – 620 та 1799 літрів відповідно.
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai знову відкликає електромобілі та гібриди – цього разу через несправні гальма.