Menu
in

Які електромобілі українці шукають в Інтернеті: попит зріс майже удвічі

У другому кварталі поточного року в Україні небувало зріс попит на електромобілі. Йдеться про показник 75,8% (проти I кварталу 2022 року).

Як свідчать результати проведеного дослідження, таке зростання є найбільшим за весь час зростання інтересу до теми автомобілів на електротязі.

Так, з квітня по червень поточного року українці шукали в інтернеті електромобілі 1,97 млн разів, що є абсолютним рекордом за кількістю запитів щодо цієї теми. А от з січня по березень запит про електромобілі використовувався в Україні 1,12 млн разів.

Зміна інтересу до електромобілів в інтернеті в Україні за кварталами

Найвищі показники запитів про електромобілі в інтернеті в Україні були зафіксовані у травні поточного року — 953 тисяч. Пояснюється це досить просто – саме у цей місяць в Україні була у розпалі паливна криза.

Якщо ж проаналізувати інтерес українців до електромобілів в інтернеті протягом трьох останніх років, показники будуть наступними: 

  • 2020 рік — 5,85 млн запитів про електромобілі в інтернеті;
  • 2021 рік — 7,32 млн запитів (+25,3%);
  • перше півріччя 2022 року (з січня по червень включно) — 3,1 млн запитів.

Зростання попиту на електромобілі в інтернеті з наміром купівлі

Також продемонстрував ріст й онлайн-попит на електромобілі із вираженим наміром купівлі. У другому кварталі зростання на онлайн-попит 145% (у порівнянні з I кварталом) або рекордні 384 тис. запитів типу «купити електрокар» або «електрокар ціна в україні».

У кварталі поточного року в Україні електромобілі з наміром купівлі шукали 157 тисяч разів.

Найвищий інтерес до придбання електромобілів стався знову ж таки у травні — 205 тисяч запитів на місяць. 

Протягом трьох років попит на електромобілі в Україні з наміром купівлі був наступним:

  • 2020 рік — 835 тис. запитів;
  • 2021 рік — 986 тис. запитів (+18,1%). 
  • перше півріччя 2022 року — 541 тис. запитів.

Бренди електромобілів, що користуються попитом серед українців

Популярність електромобілів Tesla серед українців, як і у всьому іншому світі, не дивина. Тож перше місце Tesla у пошукових запитах в Україні цілком логічне. А от друге – вже, можна сказати неочікуване – йдеться про марку BMW. Проте у червні популярність Tesla дещо знизилася, а бренд BMW замінив Nissan.

Тож, станом на червень 2022 в рейтингу популярності брендів електромобілів зафіксували суттєві зміни. Якщо порівняти дані з червнем 2021 року певні бренди, що увійшли до ТОП-15, продемонстрували виняткову швидкість зростання популярності. Так, кількість пошукових запитів, пов’язаних з електромобілями Nissan, зросла на 65,75%, Hyundai — на 310,91%, Renault — на 196%, Fiat — на 167,82%, KIA — на 126,22%.

Яку частку займають бренди електромобілів з точки зору українців та які зміни відбулися за рік, можна побачити нижче:

Стосовно динаміки попиту на бренди електромобілів з наміром купівлі, то вона така ж, як і загальний тренд. Це запити типу «електрокар бмв купити в україні» або «кіа електрокар ціна». В травні 2022 різко виріс, порівнюючи з попередніми місяцями, інтерес не лише до лідера (лютий 2022 – 176,4 тис. запитів, травень 2022 – 279,5 тис. запитів), а й до його найближчого конкурента — Nissan (лютий 2022 – 31,6 тис. запитів, травень 2022 – 111 тис. запитів).

Як раніше повідомляв Autogeek, експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику продажів, описали динаміку та визначили 5 головних причин, чому українці досі масово не пересідають за кермо “електричок”.

За матеріалами: olshansky.ua

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version