Виробництво батарей, здатних забеспечити таку далекобійність компанія Envision AESC опанує у 2024 році.
Envision AESC – спільне підприємство китайської Envision та Nissan Motor з виробництва літій-іонних батарей для електромобілів. Основним його споживачем, а це 90% усієї продукції являється Nissan, якій належить 20% акцій СП.
Літієвими акумуляторами Envision AESC комплектується Nissan Leaf, який в актуальному поколінні здатний проїхати без підзарядки не більше 450 км. Але вже у 2024 році ситуація може кардинально змінитись: компанія планує впровадити нову технологію пакування комірок, яка дозволить збільшити щільність зберігання енергії та скоротити час зарядки батареї. Як повідомляється, укомплектований ними порівняний з Nissan Leaf електромобіль зможе проїжджати понад 1000 км та заряджатися при використанні швидкісного суперпотужного терміналу лише за 20 хвилин. Один мінус – такі електромобілі будуть важчими.
Виробництво літієвих батарей нового типу налагодять на виробничому майданчику біля Токіо, який працюватиме за рахунок енергії сонця. До 2030 Envision AESC планує побудувати нові заводи в США, Японії, Франції, Китаї та Великій Британії. Це дозволить у 10 разів збільшити виробництво порівняно з нинішнім рівнем та забезпечити батареями 1,1 млн електромобілів. При цьому частка споживання акумуляторів марки компанією Nissan Motor скоротиться наполовину від нинішніх 90%. Також у планах освоєння випуску твердотільних акумуляторів.
Як раніше повідомляв Autogeek, невеликий електромобіль Nissan-Mitsubishi з автопілотом вивели на тести.
За матеріалами: Nikkei Asian Review