Серійне виробництво «розумного» зарядного пристрою розпочнеться у 2024 році.
Інтелектуальна зарядна система, яку Continental Engineering Services (CES) розробляє спільно з австрійським стартапом Volterio, складається з двох частин – встановленої на підлозі зарядної платформи та приймача, що кріпиться до корпусу автомобіля знизу.
Працює робот наступним чином: коли електромобіль опиняється над зарядною платформою, компоненти системи знаходять один одного за допомогою надширокосмугового радіозв’язку й автоматично підключаються.
Зі слів розробників, їх робот не вимагає «ювелірного» встановлення автомобіля на зарядку, оскільки компенсує похибку 30 см. Більше того, він може працювати незалежно від кута, під яким припарковано автомобіль. Іншими словами, вирівнювати його над зарядним пристроєм не потрібно. Це дозволить заряджати електромобілі з функцією дистанційного паркування.
Перші дослідні зразки інтелектуального зарядного робота Volterio виготовить до середини 2022 року, а Continental Engineering Services підготує систему до виходу на ринок і розпочне серійне виробництво у Німеччині до 2024 року.
На першому етапі партнери планують запропонувати домашню версію свого робота із відповідною потужністю змінного струму 22 кВт. Другий етап співпраці передбачає розробку версії із швидкою зарядкою для громадських парковок та гаражів із підключенням постійного струму потужністю понад 50 кВт. У цьому випадку зарядна платформа ховатиметься у підлогу та висуватиметься за необхідності.
Як раніше повідомляв Autogeek, австралійці розробили павербанк для електромобілів.
За матеріалами: Continental