Menu
in

Hyundai запатентував твердотільні акумуляторні батареї для електромобілів: як працюють

Корейський автовиробник зареєстрував патент на твердотільні акумулятори для своїх майбутніх електромобілів. У компанії вважають, що нова розробка зможе значно збільшити запас ходу та підвищити попит на авто.

Таким чином, Hyundai прагне підняти продажі. Останні плани компанії щодо розвитку електромобілів включають покращення стабільності роботи батареї та збільшення щільності енергії в них. Іншими словами, Hyundai хоче кращих електромобілів, які служать довше.

У патенті на “повністю твердотільну акумуляторну систему, оснащену пристроєм для створення тиску” Hyundai описує нову розробку як систему, де тиск постійно підтримується в кожній комірці незалежно від швидкості заряджання та розряджання.

Традиційні літій-іонні батареї використовують рідкий електроліт для розділення катода та анода. Твердотільні батареї використовують твердий електроліт. Таким чином, навіть якщо електроліт пошкоджений, акумулятор зберігає стабільність і продуктивність.

Твердотільні акумулятори Hyundai поступово набувають популярності як потенційна альтернатива літій-іонним акумуляторам.

Патент описує елементи батареї, що розташовані в закритій камері під тиском. Комірки батареї  знаходяться під тиском рідини, що постійно перебуває в ізостатичному тиску. Для контролю надходження рідини в камеру використовується пристрій, що створює тиск. Датчики повинні постійно контролювали тиск і температуру в камері, а контролер показує напругу кожної комірки.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Hyundai Kona отримав ефектний тюнинг.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version