На Міжнародному автосалоні у Франкфурті, що стартував вчора, компанія Hyundai Motor представила нову концепцію Style Set Free, в рамках якої об’єдналися нові моделі і концепти автомобілів, а також – соціальні і фешн-проекти бренду.
Концепт Hyundai «45»: новий образ електрокарів
Представлений в рамках Франкфуртського мотор-шоу концепт електромобіля «45» – втілення нового підходу Hyundai до стилістики електрокарів бренду.
Свою назву прототип електромобіля отримав на честь одного з найбільш відомих автомобілів марки Hyundai – концепту Pony Coupe, який був представлений публіці 45 років тому.
Але не тільки назва пов’язує ці два концепти: при створенні прототипу «45» дизайнери марки надихалися стилістикою Pony Coupe, яка, в свою чергу, була відображенням модною в 1970-х роках концепції стилю літаків 1920-х років.
Ще один нюанс в назві сучасного концепту: 45 – це градуси кутів, під якими сконструйовані передня і задня частини електромобіля.
Основна ідея, закладена в дизайні концепту «45» – мінімалізм, чистота і простота ліній.
Нова концепція підкреслює прогресивний напрямок дизайну бренду і являє еволюцію стилістики Hyundai – Sensuous Sportiness («Чуттєва спортивність»).
«Чуттєва» в цьому контексті означає посилення емоційних цінностей, які клієнти можуть випробувати завдяки дизайну, а «Спортивність» – готовність реалізувати ці цінності за допомогою інноваційних мобільних рішень.
Характерні риси концепту – трьохпроекційна решітка радіатору, фари головного світла та задні ліхтарі «kinetic cube», розсувні двері з механізмом відкриття Dynamic Daylight Opening (DLO), світлодіодні індикатори рівня заряду батарей на нижніх частинах передніх дверей, система камер кругового огляду Camera Monitoring System (CMS).
В інтер’єрі електромобіля все побудовано навколо ідеї персоналізації дизайну і функціональності для водія.
Салон стає місцем, в якому водій і пасажири можуть трансформувати простір за своїм бажанням в залежності від того, чи кермується електрокар водієм або ж працює в автономному режимі.
Крісла переднього і заднього ряду виконані в унікальному, ергономічному стилі з дерева, тканини і шкіри, причому, передні сидіння можуть обертатися по своїй осі.
Батареї розташовані в пласкому днищі електромобіля, а мотори вмонтовані в колеса оригінальної форми, які не тільки підкреслюють естетику концепту, але і відрізняються аеродинамічним ефектом.
Veloster N ETCR – перший спортивний електромобіль Hyundai
Створений на базі спорткара Veloster N перший спортивний електромобіль Veloster N ETCR призначений для участі в гоночному чемпіонаті ETCR, який відбудеться у 2020 році.
Роботи над концептом почалися в листопаді 2018 року на базі спортивного підрозділу Hyundai Motorsport в Альценау (Німеччина).
Електроспорткар отримав оригінальну ліврею, аеродинамічний обвіс по периметру кузову і великий задній спойлер.
Модель має середньомоторну компоновку, привід на задні колеса і акумулятор ємністю 65 кВт∙год.
Решта подробиць про технічні характеристики гоночного електромобіля будуть озвучені пізніше.
Як раніше повідомляв AUTOGEEK, трохи раніше Hyundai опублікували тізер свого першого спортивного електромобіля.