До 2028 року Hyundai розраховує перевести на паливні комірки всю лінійку комерційних моделей.
Власні напрацювання в цьому напрямку компанія продемонструвала на прикладі концепту Vision FK, в розробці якого приминала участь хорватська марка Rimac. Спорткар, який зовні нагадує Kia Stinger, укомплектований повністю електричною силовою установкою, яка працює від акумулятора, так і від електрохімічного генератора.
Акумулятор розробники помістили в підлозі, балони для зберігання водню над задньою віссю, а паливні елементи – під капотом. Сукупна потужність двох електромоторів, які незалежно один від одного обертають задні колеса – понад 680 к.с. З місця до 100 км/год Hyundai Vision FK прискорюється за 4,0 секунди. Розрахунковий запас ходу – понад 600 км.
Планів по серійному виробництву водневого спорткара у Hyundai, цілком ймовірно, немає. Компанія планує до 2030 року зрівняти водневі електромобілі з акумуляторними у ціні, а використана у концепті гібридна система, напевно, буде невиправдано дорогою у виробництві.
Перший серйозний крок з переходу модельної лінійки на водень компанія запланувала на 2023 рік. Саме тоді вийде паливна система нового покоління у версіях на 100 та 200 кВт. Створення «всесвітнього водневого суспільства» корейці запланували на 2040 рік, що, власне, й відображено у назві нової водневої стратегії.
Як раніше повідомляв Autogeek, cуббренд Hyundai відмовиться від ДВЗ.
За матеріалами: Hyundai