Menu
in ,

Hyundai через 12 років повертається на ринок Японії, але виключно з електромобілями

Продавати автомобілі японцям компанія планує онлайн.

Офіційна заява південнокорейської марки щодо повернення на японський ринок очікується наприкінці цього місяця. Нагадаємо, що Hyundai Motor пішла з Японії у 2009 році, хоча автомобілі компанії мали успіх у японців. Усього за кілька років було продано близько 15 тисяч машин. У компанії розраховують, що друга спроба буде ще успішнішою.

Цікаво, що ставку роблять на електромобілі, хоча в Японії на «зелені» моделі припадає лише один відсоток від загальних продажів. Так, у 2021 році на місцевому ринку продано близько 4,5 мільйонів автомобілів, тобто, електричними були приблизно 45 000 одиниць.

«У нас величезне зростання на ринку електромобілів у Кореї, і ми очікуємо, що те саме відбудеться і в Японії», – цитує генерального директора Hyundai Джехуна Чанга видання InsideEVs.

Імовірно, повторна експансія на японський ринок розпочнеться з Hyundai Ioniq 5. Корейський електромобіль виявився досить успішним у Європі та США. Так лише за півроку присутності на німецькому ринку йому далося здобути перемогу у конкурсі German Car of the Yaer 2022. Не оминули увагою Ioniq 5 й американці. У січні продажі кросовера у США досягли 989 одиниць, що склало 2% від загальної кількості реалізованих автомобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, американський стартап IonQ допоможе Hyundai покращити акумулятори для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version