У фіналі японський електромобіль обійшов німецький Volkswagen ID.3 та шведський електричний фастбек Polestar 2.
Переможцем конкурсу «German Car of the Year 2021» вперше за всі роки його існування став японський автомобіль – електричний хетчбек Honda e, перша електрична модель марки.
Цікаво, що у фінальному бою йому протистояли два європейці: щойно вийшовший на ринок німецький електрохетчбек Volkswagen ID.3 та розроблений фахівцями Volvo електричний фастбек Polestar 2.
На проміжних етапах конкурсу фіналісти здобули перемоги в наступних категоріях: Honda e – New Energy, Polestar 2 – Luxury, а «народний» Volkswagen ID.3 був названий кращим преміальним автомобілем (Premium).
В цілому журналістське журі обирає переможців у п’яти категоріях: Compact, Premium, Luxury, New Energy та Performance. Примітно, що кращими у двох інших теж були європейські моделі: Volkswagen Golf – Compact, BMW Alpina B3 – Performance.
На оцінку журі впливають такі критерії, як водіння, зручність використання, актуальність ринку та інновації. Причому визначаються вони дослідним шляхом. Члени жюрі тестують претендентів на перемогу в реальних умовах.
В Європі Honda e доступна з двома електродвигунами – 100 кВт (136 к.с.) таа 113 кВт (154 к.с.). Максимальний крутний момент в обох випадках – 315 Нм. Літій-іонний акумулятор ємністю 35.5 кВт·год забезпечує запас ходу близько 220 км. Від швидкісної зарядної станції до 80% ємності батарея заряджається всього за 30 хвилин.
Цікаво, що це не перша перемога електромобіля у конкурсі «German Car of the Year». У минулому році цю нагороду отримав Porsche Taycan, а в 2019 році – повністю електричний Jaguar i-Pace.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що Honda Legend стане першим у світі серійним автомобілем з автопілотом третього рівня.