Audi показала салон серійного електричного кросовера Q4 e-tron.
Офіційна прем’єра кросовера Audi Q4 e-tron відбудеться у квітні цього року, а поки компанія опублікувала серію знімків, які демонструють інтер’єр електричної новинки, якому позаздрять навіть більш дорогі моделі марки.
Незважаючи на те, що Audi Q4 e-tron стане найбільш компактним електричним кросовером марки, він зможе запропонувати салон порівняний розмірами з автомобілями класом вище. В основі моделі лежить електрична платформа MEB, розроблена VW спеціально для електромобілів нового покоління. Габаритна довжина кросовера – 4590 мм, ширина – 1865 мм, висота – 1613 мм. Розмір колісної бази – 2760 мм.
Багажник вміщує 520 літрів вантажу та 1490 літрів при складених спинках сидінь другого ряду. Ще 24,8 літри вантажу можна розмістити в численних нішах для «дріб’язку» в салоні, в тому числі 4,4 літри – в центральному підлокітнику. У дверях передбачені місця для літрових пляшок.
Audi Q4 e-tron отримав цифрову панель приладів діагоналлю 10,25 дюйма та 10.1-дюймовий сенсорний дисплей системи MMI, який за доплату замінять дисплеєм діагоналлю 11,6 дюймів. Також кросовер першим отримав проекційний дисплей з доповненою реальністю, який створює ефект 70-дюймового екрану, встановленого на відстані 10 метрів попереду автомобіля. На нього в режимі реального часу будуть виводитися підказки навігаційної системи та об’єкти дорожньої інфраструктури.
Для їх відображення генератор зображень AR Creator використовує дані GPS, камери, радарів та системи стабілізації. Їдучі попереду автомобілі система позначає кольоровими, показуючи також роботу активного круїз-контролю. Крім того, AR Creator може попереджати водія про зміщення автомобіля в бік сусідньої смуги без включення поворотників червоними віртуальними лінія розмітки. Ще одне нововведення – фірмовий голосовий асистент, який активується фразою «Hey Audi» і розуміє такі питання, як «підкажи найближчу зарядку».
На вибір запропонують кілька варіантів оздоблення інтер’єру, включаючи шкіру наппа і мікрофібру Dinamica, яка на 45% складається з переробленого поліестеру. Також доступні декілька варіантів декору (липа з відкритими порами, алюміній, пластик) і рульового колеса. Топовим версія дісталося кермо з усіченим ободом та підрульовими «пелюстками» для управління системою рекуперації енергії.
Повноцінні фотографії екстер’єру серійного Audi Q4 e-tron компанія зберегла для запланованої на квітень світової прем’єри. Судячи по знімках закамуфльованого кросовера, серійна версія моделі не буде кардинально відрізнятися від однойменного концепту, який дебютував у березні 2019 року.
Інформації про силову установку кросовера поки немає. Шоу-кар був укомплектований двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною віддачею 301 к.с. та 310 Нм крутного моменту. Час прискорення з місця до 100 км/год – 6,3 секунди. Максимальна швидкість – 180 км/год. Запас ходу Q4 e-tron з батареєю ємністю 82 кВт•год – 450 км у циклі WLTP.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Індії збудували експериментальну «наномережу» із відпрацьованих акумуляторів Audi e-tron.