Ineos Automotive, підрозділ британського хімічного гіганта Ineos Group, представив позашляховик Grenadier, що оснащений силовим агрегатом BMW Group на водневих елементах палива.
Демонстраційний автомобіль Grenadier FCEV ідентичний позашляховику Grenadier із двигуном внутрішнього згоряння, за винятком потужного виступу на капоті. Ще до офіційної прем’єри на публіці відомо, що новинка в серійне виробництво не піде.
Завдяки тому, що платформа позашляховика є гнучкою, інженерам вдалось інтегрувати трансмісію на водневих паливних елементах, лише змінивши шасі та задню вісь. За словами Ineos, здатність електроприводів керувати вектором крутного моменту забезпечить “чудовий контроль та маневреність у будь-яких умовах бездоріжжя”.
Більш того, Grenadier з водневим двигуном пройшов ретельні випробування, у тому числі випробування на бездоріжжі у австрійських горах.
Подробиць про трансмісію та силовий агрегат нам відомо дуже мало. BMW використовує свою технологію паливних елементів на позашляховику iX5, який має запас ходу близько 500 км за циклом WLTP і може заправитися приблизно за три-чотири хвилини. В iX5 водень зберігається у двох пластикових баках, армованих вуглецевим волокном, які можуть вмістити шість кілограм водню.
Grenadier із водневим двигуном, а також наша повністю електрична модель, яка має з’явитися у 2026 році, демонструють прагнення Ineos до розробки “зелених” позашляховиків. Повідомляється, що компанія також планує запустити серійний водневий автомобіль у 2026 році, який буде вироблятись за контрактом на заводі Magna-Steyr у Граці, Австрія.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, стару версію Land Rover Defender планують відродити під іншою назвою та на паливних елементах.