Змінилося ставлення німецького уряду й щодо «електронного палива».
Міністр транспорту Німеччини Фолькер Віссін оголосив нові цілі уряду країни щодо повного переходу на електромобілі й вони відрізняються від обіцянки, даної коаліційним урядом наприкінці минулого року – «не менше 15 мільйонів повністю електричних пасажирських автомобілів у 2030 році».
«Ми хочемо автомобілі з електричним приводом. Звичайно, гібриди також роблять свій внесок у це», — заявив Фолькер Віссінґ на конференції, організованій газетою Handelsblatt, натякаючи на тертя з цього питання між зеленими та іншими партіями.
Оприлюднена в листопаді минулого року коаліційна угода нового уряду Німеччини була кроком уперед у порівнянні з метою попередньої адміністрації – 14 мільйонів електрифікованих автомобілів до того ж 2030 року. З них повністю електричними мали бути не менше 10 мільйонів одиниць.
Зараз же йдеться про ширше використання гібридів, які багато хто вважає перехідним продуктом на шляху до повної електрифікації. На думку екологів, через невеликий електричний пробіг вони завдають не меншої шкоди навколишньому середовищу, ніж аналогічні моделі на викопному паливі. За даними автомобільного відомства KBA, наразі близько половини з трохи більш ніж одного мільйона електрифікованих автомобілів на дорогах Німеччини – гібриди, друга половина – електромобілі.
Що стосується «електронного палива», то, на думку Віссінга, його використання не повинно обмежуватися такими галузями, як судноплавство та авіація. Як заявив нещодавно мінстр, воно може використовуватися для великовантажних автомобілів.
Хоча екологи та представники різних партії у коаліції виступають проти широкого використання Е-палива для двигунів внутрішнього згоряння. Свою позицію вони аргументують тим, що його виробництво занадто дороге та вимагає великої кількості відновлюваної енергії.
Як раніше повідомляв Autogeek, більше 20% автомобілів, що виробляє Німеччина – повністю електричні.
За матеріалами: Reuters