Китайська група Geely Automobile допоможе Renault «оживити бізнес у Китаї».
Підписана партнерами рамкова угода щодо «інноваційної кооперації на ключових ринках» передбачає взаємовигідні зусилля, які допоможуть компаніям зайняти своє місце на китайському та південнокорейському ринках.
Зокрема, Geely береться налагодити у Китаї виробництво та продажі гібридів дочірньої марки Lynk&Co під французькими шильдиками. Які саме моделі планують «видавати» за французькі, не уточнюється. Гібридні версії є у кросовера Lynk&Co 01 та його меншого «побратима» 02, седана 03, крос-купе 05 та субкомпактного кросовера 06.
Французька група, в свою чергу, локалізує їх виробництво у Південній Кореї, але під маркою Lynk&Co. Виробничим майданчиком китайських гібридів стане спільне підприємство Renault – Samsung.
Це перша партнерська угода китайської та французької груп, але у них є спільна точка дотику – німецький концерн Daimler, з яким обидві компанії співпрацюють досить давно і плідно. Renault німці довірили розробку Mercedes-Benz Citan, а Geely цікаві німецькі двигуни та марка Smart. Але цього разу Daimler ні до чого, як і партнери французької групи по альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi.
Як раніше повідомляв Autogeek, Renault будуватиме гібридні автомобілі на платформі Geely.