Menu
in ,

Гібридне купе Mercedes-AMG One вартістю $2,7 млн повністю розпродано ще до виходу в серію

Mercedes-AMG Project One – адаптований для доріг загального користування спортивний гіперкар з повноцінною гібридною технологією Formula1, німці вперше показали на Франкфуртському автосалоні 2017 року. Просування концепту до конвеєра зайняло п’ять із половиною років.

Але незважаючи на складнощі адаптації гоночних технологій до доріг загального користування середньорозмірне купе з вуглепластиковим монококом все ж таки вийде в серію, хоча й обмеженим тиражем у 275 екземплярів.

Весь тираж гібридного гіперкара вартістю близько 2,7 млн. доларів вже розпродано.

«Фішка» Mercedes-AMG One – гібридна силова установка, що складається з допрацьованого «формульного» 1.6-літрового шестициліндрового турбованого двигуна PU106C та чотирьох електромоторів.

Два з них, як і у боліда F1, змонтовані на ДВЗ. Один (122 к.с.) забезпечує роботу турбокомпресора, другий (163 к.с.) – виробляє електроенергію для батареї ємністю 8,4 кВт·год та допомагає V6 при розгоні. На передній осі спортивного купе встановлено два електромотори по 163 к.с. – по одному на кожне колесо.

Віддача бензинового двигуна складає 574 к.с. та 11 000 Нм крутного моменту. Ще 1063 к.с. генерують чотири електродвигуни. ДВЗ відповідає екологічним нормам Euro-6, а його ресурс – 50 000 км. Коробка – 7-ступінчастий «автомат». Витрата палива – 8,7 л/100 км. Від 0 до 100 км/год гібрид масою 1695 кг прискорюється за 2,9 секунд, до 200 км/год – за 7,0 секунд. Максимальна швидкість – 352 км/год. Запас ходу на електротязі – 18 км.

Салон укомплектований карбоновими спортивними ковшами, прямокутним рульовим колесом як у боліда Формули-1 та двома 10,0-дюймовими сенсорними екранами. Місце традиційного салонного дзеркала заднього виду займає камера.

Публічний дебют Mercedes-AMG One відбудеться на Фестивалі швидкості у Гудвуді, з 23 по 26 червня. З чуток, гіперкар з’явиться на Нюрбургрінгу та намагатиметься встановити новий рекорд швидкості.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz EQG навчили робити неймовірний трюк.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version