Menu
in

Гальмував і скидав швидкість: системи електромобіля NIO ES6 не дали водію бездоганно пройти трек Нюрбургрінг

Електричний NIO ES6 вже досить давно продається в Китаї.

Проте на славнозвісний Нюрбургрінгу кросовер потрапив вперше і з’явилось відео його випробувань.

Флагманський позашляховик NIO оснащений подвійним двигуном і пропонує до 536 к.с. та повний привід. ES6 має високоефективний двигун на постійних магнітах потужністю 215 к.с. та високоефективний асинхронний двигун, що додає 322 к.с.

Автівка використовує двигун із постійним магнітом для щоденної їзди, тоді як асинхронний мотор спрацьовує, щоб забезпечити максимальне прискорення та продуктивність. Обидва двигуни живить розташована в підлозі батарея на 84 кВтгод.

Очевидно, що Nio ES6 не спортивний автомобіль, однак він доволі достойно пройшов трек, хоча і не бездоганно.

Як зазначив водій, електронний контроль стійкості продовжував включати гальма, “думаючи”, що потрібна його допомога. Це призвело до перегріву гальм і спричинило дуже “губчасту” педаль. Приблизно на половині кола ES6 також втратив трохи потужності, обмежуючи максимальну швидкість до 150 км / год.

Як раніше повідомляв Autogeek, у китайському місті Ченду відбулася презентація нового флагмана електромобільної компанії NIO – електричного седана ET7. На місцевому ринку він буде конкурувати з Tesla Model S, виробництво якої налагоджено на «Гігафабриці» у Шанхаї.

По матеріалах: carscoops.com.  

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version