Китайська компанія Great Wall Motor планує стати одним з найбільших світових виробників автомобілів на паливних елементах.
Китайська корпорація Great Wall Motor планує до 2025 року стати одним з найбільших виробників водневих автомобілів Китаю. Свій перший водневий кросовер компанія офіційно представить ще до кінця цього року, а у 2022 році на зимових Олімпійських іграх у Пекіні дебютує електромобіль представницького класу на паливних елементах.
Протягом останніх п’яти років компанія інвестувала у розробку водневих технологій 2 млрд юанів ($305 млн). Зі слів засновника і голови правління Great Wall Motors Вей Цзяньцзюня, ще 3 млрд юанів ($457 млн) буде витрачено на розвиток водневого напряму у наступні три роки.
Воднева стратегія Great Wall Motor включає розробку і виробництво автомобілів на паливних елементах, та організацію поставок водню споживачам. Відомо, що основою для водородомобілів Great Wall Motor стане платформа L.E.M.O.N. власної розробки. Вона вже випробувана у кросовері Haval Jolion, представленому у вересні 2020 року на виставці Auto China 2020 у Пекіні.
Водневий напрямок вибрано пріоритетним й урядом Китаю. Як заявлено в опублікованому у листопаді 2020 року 15-річному плані великомасштабного впровадження транспортних засобів на нових джерелах енергії, Китай зосередиться на будівництві ланцюжків поставок паливних елементів та розробці водневих вантажівок і автобусів. У вересні минулого року президент КНР Сі Цзіньпін встановив 2030 рік, як крайній термін, коли Китай почне скорочувати викиди вуглецю. Планується, що протягом 10 років на дорогах країни з’явиться 1 млн водневих автомобілів. У субсидування таких проєктів, стимулювання досліджень та розробок китайський уряд інвестує сотні мільйонів юанів.
Як раніше повідомляв Autogeek, виробництво електромобіля Xiaomi довірять Great Wall.