Результати нового дослідження показують, що надмірне нагрівання тягової батареї в деяких електромобілях може скоротити запас ходу майже на третину. На щастя, здається, що діапазон в основному не змінюється, якщо зовнішня температура не підіймається вище 36-38 градусів за Цельсієм.
Компанія Recurrent щорічно вивчає та тестує тисячі автомобілів, щоб проаналізувати взаємозв’язок між батареями та їх запасом ходу. Її останні дані показують, що коли стає по-справжньому спекотно, електромобілі можуть втратити майже третину свого заявленого запасу ходу. Окремі електромобілі показали скорочення запасу ходу на 31%, коли температура піднялася 38 градусів за Цельсієм.
Recurent — це та сама компанія, яка минулого року виявила, що низькі температури мають майже ідентичний ефект. І у Ford Mustang Mach-E, і у Volkswagen ID.4 спостерігалися провали в діапазоні 30 відсотків, коли температура опускалася нижче -2 градусів за Цельсієм.
У Recurrent також зазначили, що їх дані про зменшення запасу ходу через жару на даний момент дуже обмежені. За словами Грега Лесса з лабораторії акумуляторів університету Мічігану, зменшення запасу ходу при таких високих температурах пов’язане з хімічним складом батарей.
“Щойно ви перевищите 38 градусів за Цельсієм, у вас почнеться пробій шару пасивної емісії на аноді, і цей пробій призведе до витрати рідкого електроліту, що скоротить термін служби вашої батареї”, – сказав він.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM повернеться до Європи з електромобілями Cadillac Lyriq та GMC Hummer EV.