Menu
in

Гібридний кросовер Cupra Terramar показали офіційно

Cupra продовжує розширювати модельний ряд кросоверів. На цей раз компанія показала нову модель під назвою Terramar, яка готовий конкурувати в висококонкурентному сегменті компактних позашляховиків Європи. Спортивний кросовер буде пропонуватися з низкою бензинових і гібридних силових агрегатів.

Cupra Terramar використовує найновішу мову стилю іспанського автовиробника, наслідуючи приклад нещодавно оновлених Leon і Formentor. Одним із зовнішніх акцентів є агресивні фари, що оточують гострий ніс із великими повітрозабірниками на бампері. Світлодіодні задні ліхтарі на всю ширину з’єднані між собою, а задній бампер прикрашає дифузор. Залежно від комплектації, на Terramar встановлені 18-, 19- або 20-дюймові легкосплавні колісні диски.

Серед особливостей салону – 10,25-дюймова цифрова панель приладів, 12,9-дюймова інформаційно-розважальна система з підсвіченим сенсорним слайдером, проекційний дисплей і аудіосистема Sennheiser із 12 динаміками. Стандартні ковшеподібні сидіння оббиті переробленим текстилем або поєднанням переробленого текстилю та шкіри.

Cupra Terramar базується на архітектурі MQB Evo. Базова версія авто – це м’який гібрид з бензиновим мотором 1.5 eTSI, що видає 150 к.с., які передаються на передні колеса через семиступінчасту автоматичну коробку DSG. Неелектрифікований 2,0-літровий TSI генерує 201 к.с., або 261 к.с. у поєднанні з системою повного приводу 4Drive. Нарешті, Cupra пропонує дві плагін-гібридні силові установки, які генерують 201 і 268 к.с. відповідно. Вони також можуть похвалитись запасом ходу у 100 км на електротязі.

Cupra з гордістю заявляє, що Terramar було розроблено та розроблено в Барселоні, Іспанія. Кросовер буде виготовлятися на заводі Audi в Дьйорі в Угорщині разом із наступним поколінням Audi Q3. Поставки Cupra Terramar заплановані на початок 2025 року. Ціни будуть оголошені ближче до виходу на ринок.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Cupra готує спортивного конкурента електромобілю Volkswagen ID.2.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version