Цього тижня General Motors відзвітував про початок виробництва електричних фургонів у новому глобальному виробничому центрі в Інгерсоллі, Онтаріо. Він став першим у Канаді великомасштабним виробництвом комерційних електромобілів. Продукція майданчика вийде ринку під новим брендом BrightDrop.
Першим на конвеєр поставили повнорозмірний фургон Zevo 600. При повній масі 4,5 тонни вантажопідйомність моделі становить 998 кг. Об’єм вантажного відсіку – 17 куб. метрів. Запас ходу – 402 км.
У 2023 році до нього приєднається компактний Zevo 400. Обидва фургони побудовані на фірмовій архітектурі Ultium, розробленій General Motors спеціально для електромобілів. Запас ходу буде таким самим, як і старшого Zevo 600.
Автозавод CAMI Assembly (Canadian Automotive Manufacturing Inc.) в Інгерсоллі відкрився в 1986 як спільне підприємство з Suzuki. З 2009 року він повністю належить канадському підрозділу General Motors. Річний обсяг виробництва майданчика – 250 000 одиниць. Останній автомобіль зійшов з конвеєра CAMI у квітні 2021 року. Це був компактний позашляховик Chevrolet Equinox.
Переоснащення майданчика під зовсім нове виробництво зайняло всього сім місяців й обійшлося General Motors приблизно 800 мільйонів доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні почали продавати недорогі електрофургони з Німеччини.
За матеріалами: Укравтопром