Menu
in

General Motors інтегрує в свої авто голосового помічника на базі ChatGPT

Автомобілі брендів Chevrolet, Cadillac, Buick та GMC (всіма вони входять до концерну General Motors) планують обладнати віртуальним асистентом.

Він буде створений на базі чат-бота ChatGPT і хмарного сервісу Microsoft Azure.

Як розповів віце-президент GM з програмних засобів та операційних систем Скотт Міллер, наразі фахівці GM помічника другого рівня, який буде підказувати водієві, що робити у складній ситуації. Наприклад, у разі проблем з колесом він буде видавати ролик, як його самостійно замінити.

Крім того, система буде інформувати, що означають різні сигнали на панелі приладів, та зможе прокладати маршрути до сервісних центрів. 

Керувати системою можна буде голосом. Вона буде орієнтована саме на завдання, що актуальні для автомобілістів.

Коли запустять систему і як вона називатиметься поки невідомо.

Як повіломляв Autogeek, автоконцерн General Motors та корпорація Microsoft підписали угоду про довгострокове співробітництво, в рамках якої займуться спільною розробкою програмного та апаратного забезпечення для безпілотних автомобілів. 

За матеріалами: semafor.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version