Вантажівка Geely Long-Range Xinghan H буде доступна у гібридній, електричній та метанольній версіях.
На експортних ринках вантажівку Remote Xinghan запропонують під назвою Homtruck. Китайський тягач виглядає набагато футуристичнішим, за американський Tesla Semi. Дизайн вантажівки розроблено відповідно до нової філософії «Галактика Канруо», яка черпає натхнення у всесвіті та традиційній китайській культурі.
У вантажівки обтічна клиноподібна кабіна та камери на місці традиційних дзеркал заднього виду, що дозволить максимально зменшити опір повітрю та знизити споживання енергії. Інтер’єр Xinghan Н оздоблено матеріалами з переробки. У салоні «прямокутне» рульове колесо з невеликим екраном у маточині та широкоформатним дисплеєм на передній панелі. Праворуч від сидіння водія – столик для прийому їжі.
Також для комфортної роботи та відпочинку водія передбачені раковина, ліжко, ванна кімната, кухня та навіть пральна машина. Крім того, вантажівка оснащена системою моніторингу здоров’я водія, яка збирає інформацію у режимі реального часу та формує відповідний профіль його самопочуття. Також у стандартному оснащенні інтелектуальна система керування з пультом.
Але головна «фішка» – силова установка. Їх у китайської електровантажівки одразу три на вибір: електрична, гібридна та метанольна. Зі слів розробників, вибір такого виду палива, як метанол, не випадковий. Воно екологічніше та економічніше традиційного бензинового та дизельного. Як підрахували в Geely, метанольна версія Xinghan дозволить економити на паливі від 18 до 22% на рік, а у масштабах Китаю використання таких тягачів виллється у скорочення імпорту сирої нафти з 73 до 50%.
За серійне виробництво Geely Long-Range Xinghan H відповідатиме суббренд Farizon Auto. Прийом попередніх замовлень вже стартував. Доставляти товарні вантажівки розпочнуть 2024 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.
За матеріалами: Mydrivers