Компанія GAC представила новий двигун внутрішнього згоряння, що працює на рідкому аміаку. Він був розроблений спільно з інженерами з Toyota.
Китайський автовиробник продемонстрував 2,0-літровий двигун на щорічній виставці технологій. Повідомляється, що двигун має потужність 161 к. с., при цьому викидаючи на 90% менше вуглекислого газу, ніж якби він працював на бензині.
Повідомляється, що новий двигун проходив випробування на одному з серійних автомобілів компанії. У GAC поки не коментують майбутнє нового двигуна.
“Ми подолали проблему, пов’язану з тим, що аміак складно швидко спалювати, і почали використовувати це паливо у виробництві легкових автомобілів”, – заявив журналістам інженер науково-дослідного центру GAC Ці Хунчжун.
Це не перший випадок розробки двигуна внутрішнього згоряння для роботи на аміаку. Насправді, його вже вивчають як альтернативне паливо в автомобільній та судноплавній галузях, але GAC є першим, хто досліджує його потенційне використання у легкових автомобілях.
Питома енергоємність аміаку приблизно вдвічі менша, ніж у бензину, але, що важливо, він не виділяє СО та CO2 при згорянні. Використання аміаку як джерело палива має ризики. Він більш токсичний, аніж бензин чи дизель. Також аміачне паливо при згоранні виділяє багато азоту, якщо воно використовується у двигуні без наддуву, або з низьким ступенем стиснення.
Як раніше повідомляв Autogeek, GAC Group розробила водневий двигун внутрішнього згоряння.