Menu
in

Французьких автовиробників зобов’язали попереджати в рекламі про більш екологічні способи руху

У Франції влада зобов’язала автовиробників нагадувати в рекламах автівок більш екологічні способи пересування.

Поки це стосується лише французьких компаній.

Вимоги набудуть чинності з березня. Після цього французькі автовиробники, зокрема Peugeot та Renault, повинні будуть обирати між трьома слоганами, одне з яких слід потрібно буде обов’язково додати в рекламу: 

  • Розгляньте можливість спільного використання автомобілів;
  • Якщо відстань коротка – оберіть прогулянку пішки або їзду на велосипеді;
  • Для повсякденних поїздок використовуйте громадський транспорт. 

Також рекламодавці повинні будуть додати хештег англійською чи французькою мовою, що закликає більше рухатися та менше забруднювати довкілля.

Варто зазначити, що вимоги поширюються на радіо, телебачення, кінотеатри, друковану пресу та інтернет. 

У разі порушення компанії будуть штрафувати. Сума штрафу складе 50 тисяч євро (близько 56 тисяч доларів).

Більше того, рекламодавцям доведеться вказувати в рекламі обсяги вуглекислого газу автомобіля. А з 2028 року рекламу автомобілів найбільшим рівнем викидів газу взагалі заборонять.

Як раніше повідомляв Autogeek, Франція встановила рекорд за кількістю реєстрацій електромобілів – протягом першого місяця літа в країні продали 13 728 авто на електротязі.

За матеріалами: The Washington Post, Le Monde

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version