Menu
in

Франція дає бій наступу китайських електромобілів на свій ринок: названі кроки

Французький уряд ініціює спеціальний законопроект, який спрямований на те, щоб зробити китайські електромобілі менш конкурентоспроможними у країні. З цією метою можуть ввести спеціальні кваліфікаційні критерії субсидій, що зроблять більшість китайських електромобілів дорожчими.

Через кілька днів після оголошення Європейської комісії про те, що вона розслідує, як субсидії спричинили потік китайських електромобілів у Європу, Франція, схоже, готує законодавство, яке стосуватиметься електромобілів з Китаю.

Країна змінює класифікацію машин, які вона вважатиме придатними для субсидіювання у розмірі 5000 євро. Нові правила розглядатимуть ширшу картину виробництва електромобілів. Тепер спеціальна комісія буде перевіряти, чи електромобілі настільки екологічні, як кажуть їх виробники, з урахуванням енергоресурсів, які використовуються при виробництві.

За даними Reuters, президент Франції Еммануель Макрон і міністри уряду не сперечалися про бажання гарантувати, що державні кошти не будуть використовуватися для підтримки китайських автовиробників. Натомість вони хотіли б, щоб гроші — за схемою, яка коштує 1 мільярд євро щороку — залишалися в Європі.

Нова класифікація фактично виключить китайські електромобілі зі схеми стимулювання. Це тому, що виробники більшості китайських електромобілів використовують електроенергію, вироблену від згоряння вугілля.

Незважаючи на нові правила, MG4 все ще коштуватиме 30 000 євро, що менше, ніж схожий за розмірами та характеристиками Renault Megane з ціною у 38 000 євро.

Цікаво, що BYD і SAIC (який, серед іншого, володіє MG) останнім часом висловили зацікавленість у відкритті європейських виробничих потужностей.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, стартап випустив першу тисячу міні-електромобілів Microlino.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version