Mercedes-Benz напередодні початку серійного запуску виробництва електромінівена EQV вивів модель на екстремальні тести.
Зокрема, електромобіль відправили у шведське місто Аржеплоге поблизу Північного полярного кола, щоб побачити, як він працює в лютий мороз.
EQV протягом декількох тижнів випробовували на витривалість при температурі повітря до мінус 30 градусів по Цельсію. Електромобіль поганяли замерзлими озерами й перевірили, як на нього впливають екстремальні морози. А саме, наскільки він керований, ергономічний та комфортний при таких температурах.
Ще одним важливим аспектом тестів була поведінка моделі при зарядці. EQV має функцію швидкої зарядки, яка дозволяє зарядити акумулятор від 10% до приблизно 80% лише за 45 хвилин. Фахівці наголошують, що під час руху технологія повинна функціонувати надійно незалежно від температури.
В Mercedes-Benz підкреслили, що EQV демонструє переваги електромобілів навіть в холодних умовах. Так, водії можуть запрограмувати час виїзду через додаток Mercedes Me App зі свого будинку або офісу, щоб попередньо обігріти салон автівки до необхідної температури й розтопити сніг чи лід на вікнах. При цьому, якщо EQV підключений до зарядної станції, необхідна для розігріву кількість електроенергії не вплине на запас ходу, адже електрика буде йти безпосередньо з мережі, а від батареї.
Нагадаємо, Mercedes-Benz EQV вийде на ринок в другій половині 2020 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz показав, як випробовує електричний кросовер EQA в зимових умовах.
За матеріалами: insideevs.com