Рестомод спортивної «дводверки» 1973 року показала компанія Voitures Extravert з Нідерландів.
Проєкт Quintessenza RS побудований на базі найпотужнішої версії Porshe 911 першого покоління – Carrera RS. Це була остання версія у першому поколінні легендарної моделі. З конвеєра купе було укомплектовано шестициліндровим бензиновим двигуном, місце якого під капотом рестомоду зайняв оригінальний електричний силовий агрегат з водяним охолодженням – «ssenza 700», розроблений фахівцями Voitures Extravert. Віддача агрегата – 304 к.с. та 700 Нм крутного моменту, що й відображено у назві.
Quintessenza RS комплектований спеціальною підвіскою Electronis Magnetic Control та потужними сучасними гальмами. Споряджена маса електромоблія – 1395 кг. З місця до 100 км/год рестомод прискорюється менш ніж за 6,0 секунд. Заряду батареї ємністю 59 кВт•год достатньо для понад 400 км шляху.
Вартість переробки не озвучується. Як стверджується, для імплантації електричної силової установки оригінальний автомобіль довелося повністю розібрати, а потім зібрати знову, замінивши двигун та застарілі вузли і агрегати новими. Процес трансформації бензинового Porshe 911 Carrera RS в електромобіль триває дев’ять місяців. Кожен автомобіль обіцяють зробити унікальним, орієнтованим на запити власника.
«Звичайний» Quintessenza, побудований на базі бензинового Porshe 911 першого покоління, Voitures Extravert представила у 2019 році. Віддача його двигуна була на 20% меншою від нинішньої RS-версії. Як стверджують у компанії, новий електричний двигун «ssenza 700» – найпотужніший з усіх будь-коли ними створених.
Раніше Autogeek повідомляв чим відрізняється новий електромобіль Porsche Taycan Sport Turismo від моделі Cross Turismo.
За матеріалами: InsideEVs