“Формула Е” планувала представити свою нову систему зарядки під час перегонів Attack Charge у Мізано, Італія, але запуск нової системи потужністю 600 кВт знову відклали.
Вже кілька років “Формула Е” планує запровадити зупинку для зарядки болідів під час перегонів, як спосіб продемонструвати технологію швидкої зарядки.
Змагання пройшли довгий шлях з часу першого сезону, коли спочатку пілоти зупинялися посеред гонки, щоб пересісти з однієї машини на іншу з повністю зарядженою батареєю. “Формула E” відмовилась від ідеї підзарядки, або заміни батареї під час перегонів, тому замість цього вони просто поміняли водія з однієї машини на іншу.
У 2018 році система заміни авто була виключена з автомобілями другого покоління, а швидший і легший автомобіль третього покоління, який був введений в експлуатацію минулого сезону, обіцяв можливість швидкої зарядки в середині гонки.
Але минулого сезону заряджання під час перегонів було відкладено через проблеми зі створенням обладнання, необхідного для таких високих швидкостей заряджання. На початку цього сезону “Формула Е” планувала запровадити Attack Charge в середині сезону в Мізано, Італія, перед “європейським етапом”. Але проблеми виникали як під час тестування перед сезоном, так і в середині сезону.
Тож тепер Formula E відкладає впровадження Attack Charge на невизначений термін, оскільки продовжує тестувати швидкісну зарядку, аби гарантувати, що система працюватиме без недоліків.
У керівництві змагань зазначають, що не планують поспішати з впровадженням 600 кВт зарядки, адже спершу хочуть переконатися, що система достатньо надійна для використання в гонках – там, де умови можуть бути важкими і де збої можуть призвести до нечесної конкуренції.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, скульптуру зі зламаних запчастин гоночних болідів Formula E продадуть на аукціоні.