Ford Motor застосував двосторонній підхід до своєї продуктової лінійки, пропонуючи високоприбуткові бензинові моделі у вибраних сегментах та поступово нарощуючи виробництво електромобілів. Як стало відомо, «жертвами» електрифікації стануть ще три бензинові моделі: Escape, Edge та Transit Connect.
Їх місце займуть нові електромобілі, побудовані на електричній платформі другого покоління, що вже розробляється. Про це генеральний директор Ford Джим Фарлі сказав ще у лютому цього року. Зокрема, нова архітектура стане основою нового повнорозмірного пікапа та трирядного позашляховика.
Майбутній електропікап, який у компанії називають проєкт Т3 (Trust The Truck), буде схожим на Millennium Falcon. Його побудують на новому комплексі Ford BlueOval City у Теннессі, США. Також Ford переоснащує під виробництво електромобілів та акумуляторних блоків для них складальний завод в Оквіллі, Канада.
Раніше на заводі в Кельні завершилося виробництво Ford Fiesta, яким пожертвували заради нового електричного Explorer. Новинка зі стартовим цінником менше 50 000 доларів призначена для ринку Європи.
Американцям Фарлі пообіцяв новий трирядний електричний позашляховик із запасом ходу до 560 км. Зараз у США компанія пропонує три електричні моделі: F-150 Lightning, Mustang Mach-E та E-Transit.
Зі слів Фарлі, найближчим часом темпи впровадження електромобілів будуть повільнішими, ніж очікувалося, але це уповільнення піде на користь «гравцям ринку, що запізнилися», як Ford.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ford представив плагін-гібридний Transit для подорожей.
За матеріалами: Electrek