Menu
in

Ford розробляє мультимедіа, яке може підслуховувати за водіями

Компанія Ford патентує інформаційно-розважальну систему, яка може підслуховувати водія і пасажирів з метою більш точного розміщення реклами. Автомобільні компанії постійно шукають нові способи заробити трохи більше грошей. Ось чому вони охоче продають особисту інформацію про клієнтів брокерам даних. Тепер схоже, що Ford готується прослуховувати ваші розмови, а потім показувати вам відповідну рекламу на основі ваших слів.

Незважаючи на те, що Ford подав заявку на цей патент, це не означає, що він коли-небудь скористається ним. Немає жодної гарантії, що нова технологія “пропишеться” на серійних авто. У той же час, враховуючи те, як компанії дещо безсоромно використовують дані, здається неминучим, щоб щось подібне потрапило в серійні автомобілі в майбутньому.

Вперше помічена Motortrend заявка на патент має назву “Системи та методи презентації реклами в автомобілях”. Він описує кілька способів показу цільової реклами пасажирам. Як згадувалося, він може спостерігати, куди прямує водій (через навігаційну програму), і показувати відповідну рекламу.

Він також може використовувати мікрофон під час голосових команд, щоб визначити, що ви можете купити. Попросіть у нього інформацію про те, коли зачиняється місцева їдальня, і ви можете отримати рекламу іншого ресторану поблизу. Цікаво, що нова система може підслуховувати вашу реакцію на рекламу, щоб планувати більш відповідні інтеграції в майбутньому.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford відклав виробництво авто на електротязі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version