Батарейний позашляховик з’явиться тільки після плагін-гібридної модифікації.
Генеральний директор Ford Джим Фарлі неоднозначно натякнув на розробку електричної версії відродженого позашляховика Bronco. Відповідаючи на запитання одного з користувачів Twitter чому при курсі на електрифікацію у «Бронко» досі немає батарейної версії, він написав: «З чого ви вирішили, що її немає?».
Ця фраза була сприйнята журналістами, як непряме підтвердження того, що розробки електричної версії позашляховика вже ведуться. Хоча офіційної заяви з цього приводу поки не було.
За попередньою інформацією, електрифікація Bronco почнеться з появи гібридної версії з функцією підзарядки. Як повідомлялося раніше, такий позашляховик укомплектують силовою установкою на базі «турбошістки» EcoBoost. У сукупності з електродвигуном віддача агрегату перевищити 450 к.с. Повністю електрична версія з’явиться пізніше.
Поки Ford Bronco доступний з двома бензиновими моторами: «турбочетвіркою» EcoBoost 2,3 (273 к.с., 420 Нм) та V6 EcoBoost 2,7 (314 к.с., 542 Нм). Молодший агрегат працює в парі з семиступінчастою «механікою» або десятидіапазонним «автоматом», старший – тільки з «автоматом».
Топової версії з 5,0-літровим мотором Coyote V8 у нового Ford Bronco не буде. Причина – введення більш жорстких норм шкідливих викидів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ford використає легендарне ім’я F-150 Lightning для електричної версії пікапа.