Menu
in ,

Ford готує власну платформу для електропікапів та дешеві батареї для електромобілів

Компанія розробляє власну електричну платформу та дешеві батареї.

Першою моделлю на новій повнорозмірній архітектурі стане пікап Ford F-150 наступної генерації. Зі слів голови американського концерну Джима Фарлі, розробка платформи завершиться до 2025 року, а вже до 2023 року Ford випустить 600 000 електромобілів різних класів.

Серійне виробництво наступного Ford F-150 налагодять на новому виробничому майданчику Blue Oval City у Теннессі недалеко від Стентона, штат Теннессі, яким керуватимуть Ford Motor Company та SK Innovation. Очікується, що його буде введено в експлуатацію у 2025 році. Там же налагодять виробництво та переробку акумуляторних боків для електромобілів.

А вже навесні 2022 року на ринок вийде електронна версія сучасного пікапа Ford F-150 – F-150 Lightning. За попередньою інформацією, в базовій версії електропікап запропонує 432 к.с. (1051 Нм) та батарею ємністю 115-125 кВт•год, у топовій – 571 к.с. (1051 Нм) та 170-180 кВт•год. Запас ходу складе 370 та 480 км відповідно. Як повідомлялося раніше, Ford зібрав майже 200 000 попередніх замовлень на F-150 Lightning, але завод у Дірборні випускатиме лише 20 000 пікапів на рік. З такими темпами виконувати вже наявні замовлення концерну довелося б 10 років.

Вийти зі становища планують за допомогою нового F-150 із Теннессі. «Гнучка» електрична платформа власної розробки, що лежить в його основі, призначена для задньо- та повнопривідних моделей різних класів, від кросоверів до комерційних фургонів. Побудовані на ній електромобілі використовуватимуть дешеві батареї власного виробництва. Як стверджують у компанії, до 2025 року вони коштуватимуть менше 100 доларів за 1 кВт•год, а до 2030 року – близько 80 доларів. Для порівняння, зараз середня собівартість тягової батареї складає 130 доларів за 1 кВт•год.

Як раніше повідомляв Autogeek, Ford відмовився виробляти електромобілі разом із стартапом Rivian.

За матеріалами: Ford

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version