У супергібрида Ferrari SF90 Stradale з’явилася відкрита версія – SF90 Spider, здатна скласти конкуренцію Porsche 918 Spyder та Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.
Через півроку після прем’єри 1000-сильного купе Ferrari SF90 Stradale команда із Маранелло показала відкриту версію супергібрида – SF90 Spider. Новинка стала найпотужнішою моделлю в історії марки і навіть претендує на титул «найшвидшого спайдера у світі».
Такі амбіції Ferrari SF90 Spider підкріплені знайомою по купе 1000-сильною гібридною силовою установкою, яка складається з 4.0-літрового бітурбомотора V8 (780 к.с., 800 Нм) та трьох електродвигунів загальною потужністю 200 к.с.
З таким агрегатом автомобіль масою 1670 кг (на 100 кг важче купе) прискорюється до 100 км/год за 2.5 секунди та розвиває максимальну швидкість 340 км/год. Розгін з місця до 200 км/год займає рівно 7 секунд.
Жорсткий складний алюмінієвий дах SF90 Spider оснащений електроприводом. На ходу процес його складання/розкладання займає 14 секунд. У складеному вигляді він займає приблизно 100 літрів багажного відділення. Крім складного верху від базового купе «Спайдер» відрізняється оригінальним лобовим склом та більш тонкими передніми стійками.
Для Spider доступний той же трековий пакет Asetto Fiorano, що й для Stradale. До нього входить занижена підвіска, карбоновий кузовний обвіс (мінус 21 кг спорядженої маси) та шини Michelin Pilot Sport Cup 2.
Цінник Ferrari SF90 Spider поки не оголошений. У будь-якому випадку він буде більшим, ніж у SF90 Stradale, який стартує від 430 тисяч євро.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що в Ferrari відмовились від переходу на електротягу до 2025 року.