Menu
in

ЄС впроваджує “правила походження електромобілів”: у боротьбі з китайськими виробниками може постраждати Британія

Великобританія та ЄС все ще ведуть переговори про ведення торгівлі, зокрема щодо так званих правил походження електромобілів. Спочатку сторони домовилися, що з 2024 року безмитно можна продавати лише електромобілі, в яких не менше 45% компонентів вироблено в ЄС чи Великій Британії. При цьому квота на батареї – 60%. Електромобілі, що не відповідають цим вимогам, обкладатимуть митом у розмірі 10%.

Але Лондон хоче дати більше часу своїм автовиробникам для перенесення закупівель акумуляторів з Азії до Європи і просить відстрочку на три роки. У червні ЄС відхилив це прохання, оскільки Франція виступила проти. При цьому Німеччина та ще десять країн-членів Євросоюзу були готові почекати до 2027 року.

Як стало відомо, Велика Британія та ЄС готові піти на компроміс. Зі слів, віце-президента Єврокомісії Мароша Шефчовича, щоб згладити конфлікт із британськими та європейськими автовиробниками, запровадження правил походження електромобілів можуть відкласти на рік або запровадити у «дуже вільній» формі у 2024 році.

Зокрема, ЄС може переглянути сам принцип визначення походження. Зі слів Шефчовича, пропонується вважати європейськими акумуляторні батареї, в яких хоча б якась частина вироблена в Європі. Уточнювати деталі він не став, але наголосив, що відстрочку на рік використають для стимулювання місцевого виробництва акумуляторів.

Завдяки реформуванню еко-бонусу електромобілі, випущені в Європі, будуть побічно субсидуватися, оскільки, серед іншого, враховуватиметься викид CO2 при виробництві.

Чи задовольнить Лондон таке рішення, поки не зрозуміло. На Даунінґ-стріт заявляють, що готові співпрацювати з Єврокомісією.

Як раніше повідомляв Autogeek, Nissan продаватиме в Європі виключно електричні автомобілі вже з 2030 року.

За матеріалами: Electrive

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version