Спеціальні зарядні буї встановлять посеред моря.
Відповідатиме за створення зарядної мережі для електричних суден у морських портах, хабах та відкритому морі спеціально створена компанія Stillstrom. У Maersk вважають, що морські зарядні станції матимуть вирішальне значення у декарбонізації морської галузі. Зокрема, можливість зарядити батарею, не заходячи до порту, підштовхне судновласників до переходу на «зелені» технології.
Першу у світі повномасштабну морську зарядну станцію для суден Stillstrom та найбільша енергетична компанія Данії Orsted A/S (до 2017 року – Dong Energy) представлять у третьому кварталі 2022 року. У нічний час електричний буй забезпечуватиме енергією одне із допоміжних суден Orsted Service Operations Vessela (SOV), розроблене та побудоване спеціально для обслуговування морських вітряних електростанцій.
Orsted у цьому проєкті відповідає за інтеграцію буя у мережу. Він буде достатньо великим, щоб зарядити акумуляторне або гібридне електричне судно розміром. Надалі його масштабують та адаптують для зарядки більших суден, а отриманий досвід буде використаний для розвитку морської вітроенергетики.
Зі слів менеджера венчурної програми Maersk Supply Service (дочірня компанія Maersk) Себастьяна Кластерера Тофта, протягом 5 років після комерційного розгортання мережа Stillstrom скоротить викиди СО2 на 5,5 млн. тонн. Сама ж компанія Maersk планує до кінця десятиліття зменшити шкідливі викиди на 60%, до 2050 року – стати повністю вуглецево-нейтральною.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Амстердамі запустять безпілотний електричний човен для вивозу сміття.
За матеріалами: InsideEVs