Menu
in

Електричний суперкар у кузові класичного купе: українець створив Porsche 911 з рекордною динамікою

Українець створив електромод на базі класичного Porsche 911 для компанії Erblich, що займається розробкою та виготовленням електромодів на базі німецьких класичних купе та родстерів.

За словами авторів проекту, авто важить 1450 кг. Завдяки тяговій батареї ємністю 64 кВт*год з елементами від LG-Chem на одному заряді спортивний електромобіль здатен проїжджати від 360 до 420 км залежно від умов та стилю їзди.

Німецька машина після модернізації розганяється з місця до першої сотні за 3 секунди, та здатна розганятись до 320 км/год. Потужність силової установки, залежно від варіанту, варіюється від 449 до 663 сил.

“Таких машин ніхто не виробляє. Щоб вона технічно була в старому кузові, але фактично була новим автомобілем. Я вважаю, що цей ринок дуже недооцінений. Якісні переробки класичних машин в електромобілі – велика рідкість, цих машин ще практично немає”, – зазначив автор проекту та засновник компанії 3DScan To CAD Павло Хмарук. Саме він розробив цей надзвичйно швидкий електромобіль на замовлення Erblich.

На відміну від оригінального класичного Porsche 911, електромобіль від Erblich отримав спеціально розроблену незалежну підвіску усіх коліс. Окрім того, вперше в історії Porsche 911 у машині багажник не спереду, ззаду, адже місце ДВЗ зайняли більш компактні електромотори. А от у передньому багажнику розташувався блок батарей. Завдяки продуманій компоновці модель має майже оптимальний баланс ваги по осям – у пропорції 45 на 55.

Цікаво, що велика частина кузовних деталей авто друкується на 3D-принтері. Це зроблено через намагання здешевити елементи обвісу, а також спростити їх виготовлення у майбутньому при пошкодженні, або бажанні власника модернізувати електромобіль.

Павло Хмарук підкреслив, що усі знання та навички для створення електромоду набув самостійно, переважно з мережі. При цьому авто детально прораховано та змодельовано – від кінематики підвіски до балансу ваги та часу зарядки.

Недивно, що проект користується стабільним попитом на різних континентах. Перша серійна машина відправиться до замовника у Дубай, а друга – у Британію.

“Ідея проекту з’явилася досить просто. Я займався виготовленням деталей до класичних машин, яким 50-70 років, та деталі до яких вже просто так не купити. Я почав шукати інформацію, як їх зробити, і зрозумів, що для цього потрібні знання. Це був перший поштовх. Як тільки я почав розвиватися, “вистрілили” електромобілі, і один із моїх клієнтів запропонував побудувати щось божевільне, те, що не робив ніхто. Так і з’явилася ідея електричного Porsche”, – додав автор проекту.

На реставрацію кожного кузова йде не менш 100 тисяч доларів. Зазвичай машини купуються у дуже “втомленому” стані і проходять повне відновлення усіх компонентів. Загалом буде виготовлено 20 подібних класичних купе. Виготовлення серії електричних Porsche 911 триватиме протягом 4-5 років.

За словами Павла Хмарука, ціни на електричне купе починаються від 350 тисяч доларів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, українці створили унікальний електромобіль для всесвітньої виставки тюнінгу SEMA та перетворили Tesla Model 3 в кабріолет.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version