Китайці з BYD готуються завойовувати європейський ринок і вже розробили спеціальну стратегію.
Почати планують з найбільших поціновувачів електромобілів – норвежців.
В Європі BYD вже встиг себе зарекомендувати як світовий лідер в області нових енергетичних транспортних засобів та розробник акумуляторних технологій.
Зараз же китайці хочуть вивести на ринок Норвегії повністю електричний, компактний позашляховик BYD Tang другого покоління.
В кінці 2020-го в Європу також привезуть повний спектр електромобілів для комерційного сектору, в тому числі панельний фургон, 7,5-тонні і 19-тонні вантажівки з жорсткою рамою і трактор.
Електричний BYD Tang EV600 з високими технічними характеристиками – це компактний позашляховик з повним приводом та пробігом до 520 км. Ціни будуть оголошені пізніше, коли вже привезуть автівку в Норвегію.
“Норвезький ринок це природний вибір BYD, щоб почати виходити на європейський ринок. Норвегія – передовий ринок в Європі з високим рівнем поширення і використання електромобілів, а також наявності зарядної інфраструктури. Ми будемо уважно оцінювати роботу ринку, але в довгостроковій перспективі наша мета – розширити продажі легкових автомобілів за межами Норвегії”, – зазначив керуючий директор BYD Europe Ісбранд Хо.
За його словами, маркетингове дослідження показало, що асортимент, дизайн, практичність і технології високого рівня BYD Tang сподобаються вимогливим європейським покупцям.
Також він пообіцяв, що в цьому році компанія представить іще і лінійку BYD eTrucks, куди входить цілий ряд електромобілів, включаючи 7,5-тонний в 19-тонний фургони, а також трактор.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайський автовиробник BYD показав на виставці United Motorcoach Assocation електробус C10MS. Нова модель BYD є найбільшим повністю електричним двоповерховим пасажирським автобусом.
По матеріалах: electriccarsreport.com.