Американська компанія Atlis Motor Vehicle показала ходовий прототип повнорозмірного електричного пікапа Atlis XT.
Серійний пікап XT стартап Atlis Motor Vehicle з Арізони планував показати у 2020 році. Офіційна прем’єра автомобіля, який на той час існував тільки на рендерах, планувалася 11 листопада. До цієї дати дебютанту встигли поправити зовнішність, але як виявилося не в останній раз.
Дизайн ходового прототипу знову змінений і це вже четверте перетворення моделі. У результаті під капотом з’явилося додаткове багажне відділення на 524 літри. Також Atlis XT дісталися нові фари по чотири лампи з «активною системою управління» у кожній. Вони служать сигналами повороту, а в надзвичайних ситуаціях можуть блимати різними кольорами.
В основі моделі лежить скейтборд-платформа стартапу з приводними модулями на кожній вісі. Відомо, що пікап укомплектований чотирма тяговими двигунами, сукупною потужністю 608 к.с. Максимальний крутний момент на колесах досягає 16 270 Нм. Від 0 до 96 км/год Atlis XT прискорюється через 5,0 секунд і розвиває максимальну швидкість 193 км/год.
Пікап використовує літій-нікель-марганець-кобальт-оксидні (LiNixMnyCozO2, NMC) батареї власної розробки. Максимальна ємність блоку – 250 кВт•год. Через «спеціальний порт» на 1,5 МВт такий блок заряджається менш ніж за 15 хвилин. Залежно від батареї запас ходу пікапа становить 483, 644 і 805 км. Заявлений ресурс батареї – 1,6 млн км.
Активна пневмопідвіска пікапа здатна змінювати налаштування в залежності від навантаження. Колісна база варіюється в межах 3660 – 4470 мм. Розмір дорожнього просвіту – 305 мм. Їздить прототип на 37-дюймових шинах.
Довжина вантажної платформи 1981 або 2438 мм в залежності від модифікації. Заявлена вантажопідйомність – 9072 кг, максимальна маса причепа на буксирі – 15 867 кг. Практично по всьому периметру платформи передбачена спеціальна підніжка, що полегшує завантаження і розвантаження вантажу. Конструкцією платформи передбачено п’ять розеток (чотири на 120 В, одна на 240 В), по два порти USB-A і USB-C та11 цифрових камер для нагляду за вантажем у дорозі. Різні роз’єми є й у передньому багажнику, але їх кількість не уточнюється.
Салон пікапа оздоблений «стійкіми до плям, подряпин і розривів» матеріалами та укомплектований сидіннями з підігрівом і вентиляцією, 10,1-дюймовою цифровою панеллю приладів та 12,8-дюймовою мультимедійною системою. Також передбачена ніша для зберігання цінностей, підстаканники і дві бездротові зарядки для смартфонів.
За доплату клієнтам запропонують різні електро- та пневмоінструменти, в тому числі й зварювальний апарат.
Виробництво Atlis XT планують почати наприкінці 2022 року. Тираж обмежать 150 одиницями «в 50 варіантах». Кожен пікап виготовлять вручну. Базовий цінник – $45 000. Можливо, тираж моделі буде збільшено, при чому в рази. На початку вересня готовність придбати понад 19 000 пікапів XT до 2025 року виявила австралійська фірма AusMV.
Кошти на розробку моделі і запуск виробництва стартап збирає на краудфандінгових платформах. Попередні раунди принесли компанії понад16 млн доларів, новий раунд наближається до 5 млн.
Як раніше повідомляв Autogeek, прототип електропікапа Rivian R1T потрапив в ДТП.
За матеріалами: Atlis Motor Vehicles