Menu
in ,

Дводверний електромобіль Rolls-Royce Spectre подолав 2,5 млн км випробувань і готовий до серійного виробництва

Компанія Rolls-Royce оголосила про завершення глобальної програми випробувань електромобіля Spectre, яка стартувала у лютому 2023 року. Загалом прототипи купе проїхали 2,5 мільйона кілометрів дорогами Китаю, Об’єднаних Арабських Еміратів, Каліфорнії та Лондона.

Тести проходили у різних дорожніх та погодних умовах, включаючи заїзди при температурах від -40 до +50 ºC. Як стверджується, всі компоненти та системи Spectre успішно впоралися з навантаженням. Інженерам та випробувачам бренду вдалося довести, що електричні Rolls-Royce ні в чому не поступаються дизельним та бензиновим моделям бренду.

Зі слів генерального директора Rolls-Royce Motor Cars Торстена Мюллера-Отвоса, Spectre – символ переходу в марки в нову еру. Появу електромобілів засновник компанії Чарльз Роллс передбачив ще у 1900 році. Електрокупе успішно замінить Rolls-Royce Wraith, виробництво якого завершилося минулого року.

Як заявляв раніше Мюллер-Отвоса, книга замовлень на Spectre вже сформована, але компанія готова переглянути свої плани з боку збільшення тиражу. Виробництво електричної «дводверки» розпочнеться найближчими місяцями. Перші постачання заплановані на четвертий квартал цього року. Традиційно виробник запропонує клієнтам широкі можливості персоналізації.

Rolls-Royce Spectre – це перший електромобіль бренду, побудований на одній платформі з Phantom та Cullinan. Зовні він схожий на вже згаданий Rolls-Royce Wraith. Зокрема, у автомобілів однакові суїцидальні двері, що відчиняються проти руху.

При колісній базі 3210 мм електрокупе досягає 5453 мм у довжину, 2080 мм у ширину та 1559 мм у висоту. Споряджена маса автомобіля – 2975 кг.

Spectre укомплектований двома синхронними двигунами BMW сукупною потужністю 585 к.с. Привід – повний. Очікуваний запас ходу – 520 км. Попередній цінник – 400 000 доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, два люксових електромобіля Mercedes та Rolls Royce помітили на одній зарядній станції.

За матеріалами: CarBuzz

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version