Menu
in

Електричний кросовер від Aito потрапив у смертельну ДТП: відмовили електричні асистенти

Автокатастрофа за участі електромобіля в Китаї, яка забрала життя трьох осіб, викликала занепокоєння щодо роботи електронних асистентів нових авто.

Аварія сталася в п’ятницю, 26 квітня, коли електричний кросовер Aito M7 Plus врізався в задню частину вантажівки, що рухалася повільніше, на шосе в місті Юнчен на півночі Китаю. На момент зіткнення кросовер рухався зі швидкістю 115 км/год. Після аварії електромобіль був охоплений вогнем, що призвело до смерті трьох людей, у тому числі дворічної дитини.

Один з членів сім’ї пасажирів авто, які загинули в аварії, запитав, чому в цьому випадку не спрацювала система автоматичного екстреного гальмування. Компанія Huawei, яка є співвласником бренду Aito, стверджувала, що автомобіль був оснащений електронним асистентом Bosch, але кросовер рухався швидше, ніж повинен був за інструкцією, тому й трапилась ДТП. Однак німецький виробник комплектуючих заперечує, що встановив свою систему безпеки в M7 Plus.

Деякі джерела також стверджують, що у машині належним чином не спрацювали подушки безпеки, яке бренд Aito спростовує це твердження. Окрім того, ім’я загиблих стверджує, що двері не відчинилися після аварії, що заважало евакуювати пасажирів з авто.

“26 квітня 2024 року, приблизно о 16:34, Aito M7 Plus потрапив у серйозну дорожньо-транспортну пригоду в Юньчен, Шаньсі. Ми глибоко засмучені жертвами аварії та висловлюємо щирі співчуття родинам загиблих. Згідно з правилами управління доступом до даних національної платформи, на момент аварії транспортний засіб рухався зі швидкістю 115 км/год. Подушки безпеки спрацювали нормально, а акумуляторна батарея працювала належним чином”, – йдеться у заяві Aito.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Huawei представив свій гібридний кросовер Aito M5 й назвав його вартість.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version