Минулої весни на Пекінському автосалоні Toyota показала два електричні кросовери з індексами bZ3C і bZ3X. Перший приміряв спортивний купеподібний стиль, і був створений спільно з китайськими компаніями FAW і BYD. Друга машина розроблена разом з фірмою GAC і має більш традиційні пропорції. Старт виробництва не за горами, тому що в Китаї вже сертифіковано серійну версію кросовера Toyota bZ3X.
Електромобіль зберіг зовнішній вигляд виставкового концепту. Традиційна решітка радіатора відсутня, збереглися навіть висувні ручки дверей. За розмірами Toyota bZ3X близька до RAV4: довжина – 4600 мм, ширина – 1850 мм, висота – 1660 мм.
Ще навесні стало відомо, що Toyota bZ3X побудована на платформі e-TNGA і матиме найновіший комплекс електронних помічників. Автопілот другого рівня включає процесор Nvidia продуктивністю 254 топс, 29 датчиків, а також алгоритм Momenta 5.0. Але ця система буде опційною.
Єдиний електромотор потужністю 204 к.с. встановлений на передній осі. Він розганяє кросовер масою 1760 кг до 160 км/год. Ємність тягової батареї та дальність ходу поки не розкрито. Прем’єра серійного кросовера Toyota bZ3X пройде у листопаді на міжнародному автосалоні у Гуанчжоу.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota Prius встановив рекорд паливної економічності.