Menu
in

Електричний хетчбек Mini Aceman представили офіційно: дві батареї та ефектна зовнішність

Компанія Mini нарешті випустила новий електромобіль під назвою Aceman, який у модельній лінійці компанії займе місце між Cooper і Countryman. Aceman – це абсолютно нова модель для бренду, але залишається незрозумілим, на яких ринках буде продаватись новинка.

Відомо, що спочатку автовиробник пропонуватиме Aceman у варіантах E та SE. E оснащений електродвигуном потужністю 184 кінських сили, з ним авто розганяється від 0 до 100 км/год за 7,9 секунди та розвиває максимальну швидкість у 160 км/год завдяки акумулятору ємністю 42,5 кВт*год.

Версія SE має більшу потужність силової установки – 218 к.с. і батарею збільшеної до 54,2 кВт*год ємності. Завдяки більш потужному мотору електричний хетчбек може розганятись з місця до першої сотні за 7,1 секунди.

Менш потужний варіант електромобіля може проїжджати до 472 км на одному заряді тягової батареї, тоді як покупці варіанту SE можуть розраховувати лише на 405 км. Зазначається, що модифікація SE також підтримує швидкісну зарядку потужністю до 95 кВт.

Відомо, що Mini пропонуватиме Aceman у чотирьох комплектаціях: Essential, Classic, Favored та JCW. Клієнти можуть обрати Aceman Classic з контрастним дахом та чорними, або білими дзеркалами, бампером у колір кузова та глянцевою решіткою радіатора. Варіант Favored доступний з дахом Multitone, сріблястою рамкою решітки радіатора та білими корпусами дзеркал. JCW отримав виразний дизайн передньої та задньої частини, контрастний дах Chili Red, червоні смуги на капоті та глянцеву чорну рамку решітки радіатора.

Усередині машини прописався OLED-екран діаметром 9,5 дюймів. Він працює під управлінням ОС Mini OS 9. У верхній частині круглого екрана відображається температура та важлива інформація про водіння, наприклад швидкість і заряд акумулятора. Нижня фіксована область дисплея містить елементи керування навігацією, медіа та телефоном.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mini представила новий електромобіль Cooper.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version