Вперше найшвидшим чотиридверним автомобілем Нюрбургрингу став “китаєць”. Про новий рекорд на легендарній німецькій трасі оголосила китайська компанія Xiaomi. Вона стверджує, що прототип тримоторного SU7 Ultra проїхав трек за 6 хвилин та 46,874 секунди. Це швидше за результат рекордсмена серед серійних електромобілів, купе Rimac Nevera, час якого становить 7 хвилин і 5,3 секунди.
Xiaomi обіцяє повністю розсекретити серійний SU7 Ultra найближчим часом. Поки ж відомі лише деякі характеристики прототипу: він приводиться у рух наводить тримоторною силовою установкою потужністю 1548 к.с., з місця до «сотні» він розганяється за 1,97 секунди, а до 300 кілометрів на годину — за 15,07 секунди. У прототипа вуглепластиковий кузов, гоночні гальма та аеродинамічний обвіс.
Серійний варіант буде значно скромнішим і, ймовірно, повільнішим. Крім того, електромобіль буде дрібносерійним та дуже дорогим. Раніше головний виконавчий директор Xiaomi заявив, що він не може дозволити собі таку покупку, хоча його статки оцінюються в 13,8 мільярда доларів.
Що ж до інших рекордсменів Нюрбургрингу, то серед серійних дорожніх автомобілів найшвидшим залишається Mercedes-AMG One, який проїхав трасу за 6 хвилин та 29 секунд. Серед електричних прототипів найшвидшим з 2019 року вважається купе VW ID.R, його результат – 6 хвилин та 5,336 секунди.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.