Mercedes-Benz почала серійне виробництво eSprinter на своєму заводі у Дюссельдорфі.
Електрична версію моделі будуть збирати на тій самій виробничій лінії, що й версії з ДВЗ.
Компанія інвестувала в технічне розширення виробництва близько 330 мільйонів євро. Понад 2000 працівник підприємства пройшли навчання з монтажу нових технологій.
«У найближчі роки електроприводи ставатимуть все популярнішими й будуть основою нашого асортименту. Перш за все це стосується комерційного сектору, – зазначив Маркус Брейцхердт, керівник Mercedes-Benz Vans. – У цьому плані надзвичайно важливим є те, що ми залишаємось гнучкими у виробництві, оскільки потреби клієнта та вимоги ринку продовжують змінюватися».
Також у Mercedes-Benz Vans наголосили, що до кінця 2022 року на підприємстві буде максимально знижений рівень шкідливих викидів протягом виробництва. Зокрема, електроенергія буде надходити лише від регенеративних джерел, й будуть частіше використовуватися транспортні системи без водія та промислові вантажні автомобілі з паливними елементами.
Варто зазначити, що на заводі Mercedes-Benz у Дюссельдорфі виробляють фургони з 1962 року. Тут виготовляються транспортні та причіпні версії Sprinter.
Нагадаємо, eSprinter спочатку буде запропонований як фургон із високим дахом. В нього можна буде завантажувати до 10,5 кубічних метрів, як і у версію з ДВЗ. Максимальне корисне навантаження – 891 кілограм. Електропривод має потужність 85 кВт, дальність з акумулятором на 55 кВт/год повинна становити 168 кілометрів. Однак буде доступна версія й з менш потужним акумулятором – 35 кВт/год, тобто запас ходу складатиме 115 кілометрів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz провів випробування в зимових умовах нового електричного eSprinter перед запуском його в виробництво.
За матеріалами: Electrive