Стажери Audi побудували електричний рестомод у стилістиці класичного дводверного хетчбека NSU Prinz, який випускався у 50-60-х роках минулого століття німецькою фірмою NSU.
У якийсь період своєї історії ця компанія була найбільшим у світі виробником мотоциклів та навіть першою випустила автомобіль із двигуном Ванкеля. Але у 1969 році NSU поглинув концерн Volkswagen та об’єднав з Auto Union, відродивши марку Audi. Це і стало кінцем колись відомого бренду. Тепер про нього вирішили нагадати учні Audi. Приводом для цього стало 150-річчя заводу бренду у Неккарзульмі, де випускався NSU Prinz.
Електричний спорткар під назвою EP4 (Electric Prinz 4) побудований на базі задньопривідного NSU Prinz 4L 1971 року з двоциліндровим двигуном об’ємом 598 куб. см із повітряним охолодженням, який з конвеєра видавав приблизно 30 кінських сил.
Команда із 12 стажерів проробила величезну роботу, перетворюючи класичну ретро-дводверку на сучасний електромобіль із 240-сильним мотором від Audi e-tron 2020 року. Місце старого двигуна під капотом хетчбека зайняв високовольтний акумуляторний блок від плагін-гібрида Audi Q7 TFSI e quattro.
Також у EP4 модифікований та розширений кузов, нові гальма та осі. Великий задній спойлер кольору Signal Yellow прикріплений болтами безпосередньо до каркасу безпеки у салоні. Сам же автомобіль пофарбований у поєднання відтінків Suzuka Grey та Brilliant Black. Капот рестомоду виготовлений із карбону. Часть елементів конструкцію на друковані на 3D-принтері.
Салон електричного рестомоду укомплектований двома ковшами Recaro Podium, вже згаданим каркасом безпеки кольору Signal Yellow, одноплатним комп’ютером, панеллю приладів та дисплеєм.
Як раніше повідомляв Autogeek, Audi визнали відставання на ринку електромобілів.
За матеріалами: Motor1