Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер виключив відродження Beetle в електричній ері, але при цьому підтвердив, що деякі імена відіграватимуть важливу роль у майбутній електричній лінійці бренду. Зокрема, серед тих, хто залишиться в «строю» шильдики Golf, Tiguan, Passat та GTI. Про це він сказав журналістам Autocar під час тест-драйву майбутнього Volkswagen Tiguan третього покоління.
Зі слів Шефера, головним чинником щодо імен, які варто зберегти при переході на електромобілі, являється «всесвітня значущість моделі». Коментуючи ситуацію з Volkswagen Beetle, одним із «довгожителів» бренду, він сказав, що хетчбек відноситься до тієї категорії автомобілів, у яких «був свій день» і які немає сенсу повертати.
Цікаво, що цей коментар голова Volkswagen дав після презентації концепту електричного Beetle, створеного комп’ютером для супергероя на ім’я Ladybug («Сонечко»), зірки майбутнього дитячого анімаційного фільму Miraculous.
Відродження Volkswagen Beetle в якості чотиридверного електричного хетчбека входило в плани колишнього голови правління Volkswagen Group Герберта Дісса. Він мав стати більш «емоційним» автомобілем у лінійці VW у дусі ID Buzz. Натхненний легендарним фургоном Type 2 1950-х років ID Buzz віддає данину історії бренду, але у випадку з Beetle компанія не планує йти шляхом ретро.
«Ми пишаємося нашою спадщиною, у цьому немає нічого поганого. І коли ви озираєтеся назад, вам є чим пишатися. Але це не те, що визначає нас», – сказав Шефер.
Як приклад він навів Volkswagen Scirocco, який випускався у 1974-1992 роках. У 2008 році спортивний хетчбек повернувся на ринок, але у 2017-му був знятий із виробництва через низький попит.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen побудував перший мільйон електромобілів на власній платформі MEB.