Німецька компанія Framo готується в кінці вересня представити свою першу повністю електричну вантажівку потужністю 400 кВт.
Разом з тим в компанії працюють над виробництвом акумуляторів зі значно підвищеною енергетичною щільністю.
Компанія була заснована у 2014 році й відтоді розробляє акумуляторно-електричні вантажівки вагою від 7,5 до 44 тонн.
Наразі Framo вивела на дороги вже майже 30 транспортних засобів й отримала замовлення ще на 45 вантажівок.
За попередніми даними, нова модель компанії отримає акумулятор ємністю 231 кВт/год й зможе проїхати від 130 до 150 км.
Основне призначення електричної вантажівки – логістика.
«Наші вантажні автомобілі в основному використовуються для здійснення операцій між компаніями та комунальними службами. Повний електричний привід забезпечує беземісійний та малошумний рух. Завдяки цьому транспортні засоби Framo можна використовувати у чистих зонах (нульовим рівнем викидів, – ред.). Таким чином, рух у містах можливий у будь-який час без будь-яких проблем», – наголосили директори компанії Енді Ільген та Андре Бекхолд.
Разом з тим у Framo зазначили, що вже наступного року їхні електровантажівки будуть підтримувати зарядку постійного струму потужністю до 300 кВт (наразі підтримують 150 кВт).
Розповіли в компанії й про розробку нових акумуляторів 3.0.
«У порівнянні з поколінням 2.0, ми значно збільшили щільність енергії. Це означає більший запас ходу, проте вага буде лишатися такою ж, або навіть зменшиться», – пояснили у Framo.
Як ранише повідомляв Autogeek, компанія Freightliner, яка належить Daimler Trucks North America, доставила клієнтам свої перші дві повністю електричні вантажівки eCascadia.
За матеріалами: Electrive