За добу до прем’єри, яка призначена на 24 жовтня, Volkswagen поділився фінальним тизерним зображенням двох новинок. Вони будуть продаватися в США під відродженим брендом Scout — у 60-80-х роках минулого століття він належав International Harvester, а у 2021 році права на цей товарний знак перейшли Volkswagen. Німецький концерн вирішив використати його для випуску електричних моделей, які зможуть скласти конкуренцію Jeep Wrangler та Gladiator у США.
Останній International Harvester Scout зійшов з конвеєра заводу у Форт-Уейні (штат Індіана) у 1980 році. Через майже півстоліття Scout повертається на ринок з двома електричними моделями, позашляховиком і пікапом. У Volkswagen обіцяють, що “Скаути” нової хвилі збережуть дух оригінальних машин і будуть орієнтовані на їзду бездоріжжям.
На новому тизері можна побачити силуети обох автомобілів: у них вертикальні решітки радіатора, виступаючий бампер і плоский капот у стилі Ford Bronco. Через злегка скошений дах позашляховик віддалено нагадує обрисами Range Rover. Пікап має дворядну кабіну, вертикальне заднє вікно і містку вантажну платформу. Про силову установку інформації поки що немає.
За даними ЗМІ, розробку “первістків” марки доручили австрійській компанії Magna Steyr – за це Volkswagen заплатив 450 мільйонів євро. Виробництво електричних Scout розпочнеться лише у 2026 році, а ціни на моделі, за попередніми оцінками, починаються від 50 тисяч доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний мінівен Volkswagen ID.Buzz отримав базову комплектацію.