FIA та Formula E представили гоночний автомобіль третього покоління, який з наступного сезону буде використовуватися в електроперегонах. Новинка має зовсім інші технічні ключові дані, ніж попередня модель.
Зокрема, пікова потужність нового гоночного автомобіля становитиме 350 кВт у кваліфікаційному режимі, тоді як у гонці можна використовувати лише 300 кВт. Раніше в кваліфікації використовували 250 кВт, а в гонці – 220 кВт.
Зі збільшенням потужності силової установки збільшується і максимальна швидкість: гоночні автомобілі Formula E третього покоління розвивають швидкість до 322 км/год (раніше вона досягала 240 км/год). Потужність рекуперації значно зросла: завдяки новому передньому двигуну тепер вона досягає 600 кВт. Пристрій потужністю 250 кВт на передній осі є стандартним компонентом для всіх виробників і може використовуватися лише для рекуперації. Таким чином, електричний привід на задній осі відповідає виключно за рух – виробники його все ще самі розробляють.
Однак підвищена максимальна швидкість пояснюється не лише продуктивністю: автомобілі Gen3 значно легші, їх вага становить 840 кілограмів. Частково це пов’язано з новою батареєю, а також з тим, що гідравлічні гальма в майбутньому більше не будуть встановлюватися на задній осі – уповільнення відбуватиметься виключно за рахунок рекуперації.
Гоночні автомобілі Gen3 заряджаються під час гонки на короткому піт-стопі. Подробиць про систему зарядки поки немає – лише заяви, що вона має бути майже вдвічі потужнішою за поточну.
Самі транспортні засоби все ще є одиничними шасі, розробленими та виготовленими французькою компанією Spark. Автомобілі Gen3 тепер більше нагадують інші гоночні автомобілі.
Автомобілі Gen3 були представлені на заході в Монако напередодні майбутнього ePrix.
«З кожним поколінням гоночних автомобілів ми розширюємо межі можливостей у технологіях електромобілів, і Gen3 є нашим найамбітнішим проектом на сьогоднішній день», – розповів засновник Formula E Алехандро Агаг.
У той же час президент FIA Мохаммед Бен Сулаєм зазначив:
«Як технологічно, так і екологічно, Gen3 встановлює нові стандарти в спорті. Команди розробників FIA та Formula E виконали чудову роботу, і я дякую їм за їхню наполегливу роботу над цим проектом».
Як раніше повідомляв Autogeek, гоночний автомобіль Envision Racing у наступному сезоні Formula E їздитиме з двигуном від Jaguar.
За матеріалами: electrive.com