Компанія RBW EV Classic Cars з Мідленду показала свій передсерійний класичний родстер на електротязі.
При створенні автівки компанія надихалася MGB Roadster 1960-х років.
Родстер від RBW має класичний дизайн спортивного автомобіля, однак з певними удосконаленнями, які не вплинули на його стильну елегантність.
Під абсолютно новим корпусом кузова від British Motor Heritage встановлена запатентована силова установка, над якою працювали протягом трьох років.
Електромобіль був створений у співпраці з Continental Engineering Services (CES) та Zytek Automotive, що дозволило його обладнати сучасною електротехнікою.
“Наша запатентована система розміщує електродвигун в задній частині автомобіля, а літій-іонна акумуляторна батарея Hyperdrive Innovation встановлена під капотом, що забезпечує ідеально збалансований розподіл ваги. Це не тільки забезпечує водієві набагато кращу керованість, зберігаючи відчуття спортивного автомобіля, але і забезпечує максимальний обсяг акумулятора для розміщення, – зазначив директор компанії Пітер Суейн. – Система RBW була протестована, після чого компанію визнали світовим виробником автомобілів”.
Варто зазначити, що архітектуру RBW можна встановлювати й в інші кузова, зокрема в Austin-Healey, Jaguar E-type, MINI та інші.
“Кожен автомобіль може бути побудований відповідно до вимог клієнтів. Можливості нескінченні й вони гарантують майбутнє класичного автомобілізму”, – зазначив Суейн.
Відомо, що електромотор в автівці встановлений на задній осі й розвиває 70 кВт (95 к.с.). Акумулятор з шести модулів (можна збільшити до восьми) з поки неоголошеною ємністю заряджається протягом восьми годин. Запас ходу складає 260 км (можна збільшити до 322 км). З місця до 100 км/год електромобіль може розігнатися за дев’ять секунд, а максимальна швидкість обмежена 129 км/год.
В салоні електромобіля встановили багатофункціональний дисплей приладової панелі. Також в автівці є мультисенсорний навігатор Pioneer з 7-дюймовим дисплеєм, який має два USB-порта, роз’єм HDMI для смартфонів та слоти для SD-карт.
Інтер’єр автомобіля був розроблений компанією Prototrim й вийшов досить вишуканим.
Виробництво електрородстера розпочнеться на початку наступного року. Вартість новинки складе близько 90 тисяч фунтів, при цьому необхідно буде внести початковий депозит в 5000 фунтів.
Компанія вже приймає замовлення й доставляє клієнтам автомобіль на тест-драйви.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz 350SL зразка 1978 року переробили в електричний рестомод.